poniedziałek, 18 marca 2013

Działanie terapeutyczne

Ciężko mi cieszyć się przeprowadzką w obecnej sytuacji, nie mam ochoty czasme wstać. Karmienie ludzi pozwala mi trzymać się kupy.
Dziś przedstawiam:

Pikantna zupa z soczewicy z serową grzanką
  • 40 dag soczewicy
  • 2,5 litra wywaru warzywnego
  • 1,5 dużej cebuli
  • oliwa do smażenia
  • pieprz kajeński, słodka papryka, pieprz, sól
  • bagietka i trochę sera na grzanki
Soczewicę umyłam, wrzuciłam do gara i zalałam wywarem, tak żeby przykryta była na ze 2 cm w górę (co się okazało o tak było za mało, dolałam potem). Ugotowałam do miękkości. Na patelni podsmażyłam cebulę na oliwie i doprawiłam papryką, pieprzem kajeńskim i zwykłym. Całość wrzuciłam do gara z soczewicą i dosoliłam do smaku. W piekarniku zrobiłam grzaneczki i wrzuciłam na wierzch przed samiutkim podaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz