środa, 20 czerwca 2012

Odliczanie

Jeszcze tylko 11 dni i zaczną się wakacje. Już wiem, że nie będę miała czystego konta, bo na wrzesień zostaje mi zaliczenie jednego z przedmiotów, ale na szczęście do egzaminu będę mogła przystąpić już teraz (w niedzielę, 4 dni). Na sobotę (za 3 dni) muszę przygotować wielki scenariusz gry, a dokładnie przepisać go na XML. 30 czerwca (za 10 dni) mam kolejny egzamin (ilość materiału do niego mnie poraża).
W pracy muszę do piątku skończyć wszystkie zadania, które mi zlecono (za 2 dni). W przyszły piątek (za 9 dni) kończy się (mam nadzieję) okres wielkiego nadrabiania i orania zębami w ziemi.
1 lipca (za 11 dni) odbędzie się wielka impreza połączona z oglądaniem finału Euro i tam mam zamiar oczyścić się z wszelkich trosk i problemów wiszących nad moją głową. Przynajmniej na tydzień. 4 lipca (za 14 dni) będę świętować w gronie koleżanek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz