niedziela, 6 stycznia 2013

Śniadanie według Kingi (wersja uboższa)

Przepis na pomidorka pochodzi z bloga Kingi Paruzel. Niestety, u mnie brak świeżych ziół (jest jedna notka o tym, co i kiedy mi je zeżarło). Poza tym chleb posmarowałam twarożkiem, bo z suchym mam problem. No i moje jajko za bardzo się ścięło i wygląda mniej apetycznie i chyba za dużo tych przypraw na wierzchu...
Ale zjadłam i mi smakowało!
W szklaneczce jest niesłodzony sok z czerwonych pomarańczy, a w drugim zielona herbata Silver Tips.
Wiem, że zdjęcie słabe, ale jeszcze nie kupiłam żadnego aparatu i dalej robię zdjęcia telefonem.

3 komentarze:

  1. nie wierzę!!!!!!!! dziękuję ale się cieszę! buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, że zjadłam lekkie śniadanie, jestem najedzona i nie myślę o kaloriach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wersja też wygląda smacznie.!
    Obserwujemy.?
    http://ania-aania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń