poniedziałek, 1 października 2012

Kolorowo

 
  1. Pizza z kaszanką, którą podsmażyłam na patelni z małą cebulą pokrojoną w pióra. Spód jest posmarowany sosem pomidorowym, wyłożony żółtym serem, a na wierzchu położyłam parę plastrów boczku.
  2. Szpinakowa, jedna z ulunionych K. Szpinak na masełku posmażyłam z czosnkiem, lekko posoliłam. Spód posmarowany jest sosem czosnkowym, posypany mozzarellą, a na wierzchu feta pokrojona w kostkę i oliwki.
  3. Taka jakby meksykańska - na sosie pomidorowym i żółtym serze, z salami pepperoni, pieczarkami, czerwoną fasola, papryką.
  4. Moja ulubiona. Na spodzie sos czosnkowy, mozzarella, boczek, pieczarki i oliwki. Mniam.
Ciasto zrobiłam w nowo zakupionej misce. Wychodzi bardzo dobre, ale jeszcze nie idealne. Musze dopracować proporcje mąki i drożdży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz