poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Budget lunch

Głodny student w przerwie między zajęciami poszukuje miejsca na zjedzenie obiadu na szybko. W okolicach FAiSu może się udać do Nawojki, co skutkuje prześmierdnięciem wonią smażonych kotletów do końca dnia. Koszt obiadu: ok. 12zł. Albo może się udać w kierunku Krupniczej i zostać zaczepionym, już na Czystej, przez pana z ulotkami, zapraszającego do nowego lokalu, prawie przy Alejach. I tak, parę tygodni temu, trafiłam do Korka.


Powyżej grillowana pierś z kurczaka z fasolką szparagową, pieczonym pomidorem z ziołami i pieczonym w papierze ziemniakiem z masłem czosnkowym. Podane na kiełkach. Cena: 23zł.


A to dostałam w zestawie obiadowym. Grillowana pierś z kurczaka, nadziewana serkiem z ziołami i suszonymi pomidorami, podana z ryżem, pieczonym pomidorem, pesto, sałatą i kiełkami. Do tego była jeszcze ogromna porcja zupy porowej z makaronem. Cena zestawu (zupa + drugie danie ze zdjęcia): 16zł.

I za jakie grzechy ja się mam truć i denerwować w Nawojce, skoro 200m od uczelni dają takie pyszności w takiej cenie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz