czwartek, 23 lutego 2012

Kedgeree

Smaczne, ale baaardzo pracochłonne - przynajmniej obieranie mięsa z ryby, żeby pozbyć się ości. Na podstawie tego przepisu wychodzi trochę za suche - przydałoby się chyba więcej masła - do przestudiowania. Wychodzi chyba z 6 porcji...

Ciekawe, dlaczego płyta elektryczna ma taki kolor w miejscach, które grzeją, na zdjęciach.

Sałatka z pomarańczy i ogórków z suszonymi pomidorami jest moją nową faworytką, może dlatego, że uwielbiam cytrusy?

Stepmania wyciska ze mnie siódme poty. Wydaje mi się, że mam nadwyrężone achillesy, ale może to tylko takie wrażenie, bo podskakiwanie wywołuje wysiłek w punktach wcześniej rzadko używanych.
Kolano się zrosło, od przyszłego tygodnia powrót na siłownię. Trzeba będzie jakoś wyglądać na wiosnę/lato

W niedzielę dopadła mnie potworna migrena. Leżałam i nie mogłam poruszyć głową. Sam z siebie wyszedł z tego dzień głodówki, bo przyjmowanie jakichkolwiek pokarmów kończyło się katastrofą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz